ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΠΟΝΟΥ
ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
ΙΑΤΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η συνολική λειτουργία της εταιρείας «VK MEDICAL Ι.Κ.Ε.» διέπεται από τις αρχές που αποτυπώνονται στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας. Το Σύστημα Ποιότητας είναι βασισμένο στις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές που ορίζονται από τα διεθνή πρότυπα ISO 9001:2015, ISO 13485:2016 και την Υπουργική απόφαση ΔΥ8δ/Γ.Π.οικ 1348/16-01-2004.
Βασική φιλοσοφία αλλά και στόχο της Εταιρείας, μέσα από την εφαρμογή του συστήματος ποιότητας, αποτελεί η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη
Οι στρατηγικοί στόχοι της εταιρείας είναι:
-
Να προμηθεύει στους πελάτες της ιατροτεχνικό υλικό υψηλών προδιαγραφών.
-
Να διαμορφώνει συνθήκες διαρκούς εξέλιξης των στελεχών της είτε ως βελτίωση της γνώσης τους στο αντικείμενο της θέσης τους ή σε οποιαδήποτε άλλη θέση.
Το σύστημα ποιότητας της εταιρείας έχει δομηθεί ενσωματώνοντας τους παραπάνω βασικούς άξονες. Στόχοι του συστήματος ποιότητας είναι:
-
Η παροχή των υπηρεσιών, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της.
-
Η ικανοποίηση όλων των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων που άπτονται των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
-
Η απόλυτη κάλυψη των υποχρεώσεων της εταιρείας, όπως αυτές προσδιορίζονται μέσα από τις σχετικές συμφωνίες με πελάτες.
-
Η συνεχής παρακολούθηση και έλεγχος των παρεχομένων υπηρεσιών κατά τη διάρκεια όλων των φάσεων μέχρι και την ολοκλήρωση αυτών.
-
Η συνεχής βελτίωση της λειτουργίας του συστήματος ποιότητας που εφαρμόζεται από την εταιρεία, με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών της.
Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται μέσα από τις βασικές διεργασίες του Συστήματος Ποιότητας, οι οποίες καθορίζουν ενέργειες όπως:
-
Η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας και καταλληλότητας του συστήματος, μέσα από τις ετήσιες ανασκοπήσεις από τη Διοίκηση, εσωτερικές επιθεωρήσεις κτλ.
-
Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για την αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος.
-
Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων του πελάτη.
-
Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των προμηθευτών.
-
Η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού.
-
Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.
-
Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ή / και προληπτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.
Η συνολική εφαρμογή των αρχών του συστήματος εξασφαλίζεται μέσα από την συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του προσωπικού σε όλα τα επίπεδα, με κύριο σκοπό την δημιουργία της σχετικής συνείδησης των σκοπών και της φιλοσοφίας του συστήματος.
Ως εκπρόσωπος της Διοίκησης σε θέματα ποιότητας ορίζεται ο κ. Νικόλαος Κώτσινας, ο οποίος ως βασικό καθήκον έχει, την εποπτεία της λειτουργίας του Συστήματος Ποιότητας.
Νικόλαος Κώτσινας
Γενικός Διευθυντής
21
Έτη Παρουσίας
3112
Ικανοποιημένοι Ασθενείς
7
Αποκλειστικές Αντιπροσωπίες
41
Επιστημονικοί Συνεργάτες